ipad vs xpad

منظور از xpad در تایتل هر تبلتی هست که در آینده عرضه شود .مدتها عکس هایی که بعدا معلوم شد همگی تقلبی بوده اند از تبلت اپل در وب منتشر میشد ولی هیچ خبر رسمی نبود . مدتی بعد مایکروسافت با ارائه ویدیوهایی از پروژه ساخت تبلتش پرده برداشت . تصاویر اغواکننده بود ولی بعد معلوم شد همه طراحی های پروژه courier مفهومی بوده اند و چیزی در عمل ساخته نشده مدتی بعد هم کلا ساخت آن کنسل شد . در این میان اپل آیپد را معرفی کرد . استیو جابز گفت با این دستگاه بهترین تجربه ی وب را خواهید داشت . به هرحال با معرفی این دستگاه انتقدات شدیدی به اپل شد تا جایی که آن را تلویحا با سنگ معادل دانستند . ولی با شروع فروش ورق برگشت . فروش میلیونی این دستگاه همه شرکت ها را به بازار دست نخورده ی تبلت ها کشید . تا به حال دو شرکت دیگر که asus و msi باشند تبلت هایشان را معرفی کرده اند . شرکتهای دیگری هم تبلت های کوچکی معرفی کردهاند با سیستم عامل آندروید که بنده آنها را اصلا در حد و اندازه های ایپد و رقبایش نمیدانم . یک به یک به معرفی این تبلت ها میپردازیم .

ipad


ادامه نوشته

قشنگ ترین دختر 1!

مدتها قبل توی یه فروم یه داستانک دیدم که خوشم اومد و توی این وبلاگ نوشتمش و توی این لینک هست .منتها خودم توی صحبتی که با داداشم مصطفی داشتم گفتم که مال زمان جاهلیتمه . حالا به هر حال پس از کمی رنسانس فکری یا دگردیسی یه متن جالب توی یه وبلاگ دیدم دقیقا به همون اسم : ((قشنگ ترین دختر !)) . خواستم بذارمش و بنویسم قشنگ ترین دختر 2 . منتها دیدم حق این یکیه که 1 باشه و من به شدت به این یکی معتقدم و بهش رسیدم . لذا این شد 1 . اون شد یه داستانک ساده که بهزودی یه پست در مورد چنین داستانک هایی قراره بنویسم ان شاء الله .این هم قشنگ ترین دختر :

قشنگ ترین دخترها، دخترهایی اند که ته چشمهایشان برق می زند.
برق می زند و بقیه اجزای صورتشان را محو می کند. اگر یکی از آنها را ببینید ، بعد سعی کنید یادتان بیاید چه شکلی بود، فقط دو تا ستاره براق یادتان می آید.
خوبیش این است که این دخترها نسخه تقلبی ندارند. هیچ مداد آرایشی درست نشده که ته چشم را رنگ کند. لنزها هم که مثل چراغ نئون سرد و بی روح اند.
قشنگ ترین دخترها، چشمهایشان برق زندگی می زند. آنها مثل ستاره های سر چوب جادویی جادوگرهای کارتونها پخش می شوند توی هوای اتاق و همه چیزهای خاکستری را رنگی می کنند. این جادوگرهای ستاره ای می توانند ناگهانی هوا را صورتی کنند یا ابی فیروزه ای یا بنفش یاسی.
آنها شادی ها و هیجان های ساده و واقعی شان را می توانند به راحتی اسپری کنند توی صورت شما . جوری که نتوانید جلوی لبخندتان را بگیرید. می توانند از جوانه تازه در آمده تنها گلدان اتاق شما ذوق مرگ بشوند. شاید ساعتها با شاخه های رزی که شما برایشان برده اید ور بروند تا به ترکیب درست برسند و احتمالا تا به ترکیب درست گلها توی گلدان نرسند همه حرف های عاشقانه ای که شما در این مدت بزنید را نمی شنوند.
قشنگ ترین دخترها ته چشمهایشان برق می زند و مردهای کمی این را می دانند. چون مردهای کمی به ته چشمهای یک زن نگاه می کنند.
نسل دخترهای ستاره ای شاید همین روزها ور بیفتد. روز به روز کمتر می شوند.

خفقان در جامعه !

کمی پنجره را باز کنید که نفسم گرفته از این وضع ، نه ببندش بابا هوا مسمومه ! در این فضای خفقان زده ی دور از آزادی توی تریا ی دانشکده چیز برگر میخورم . دوستان اصلاح طلب بیرون تریا پاتوق خاصی دارند . میگویند و قهقهه میزنند و سیگار می کشند . تعجب میکنم از این خفقان ! توی سایتها و وبلاگ ها داد فیلترینگ هواست . آقا چه وضعشه . ما میخوایم به اطلاعات دسترسی داشته باشیم . سرعت اینترنت 16 کیلوبایت در ثانیه کمه . ما برای دسترسی به اطلاعات روز دنیا باید حتما فیلم های علمی آواتار و ترانسفورمرز را ببینیم و عقب ماندیم آقا . 200 سال عقبیم . ایضا ما باید لاست و 24 ببینیم که از دنیا عقب نباشیم . ما فهیمیم . ما روشنفکریم . فیلم های معناگرایی چون دختر میلیونر و اخراجی ها و پوپک و زندگی شیرین در ایران خیلی فروش داره . فیلمی اگه باشه در مورد زن دوم و ازدواج و عشق عمرا از دست بدیم .ببینید فهم ملت رو . بلوتوث های جدید که دیگه هیچی .ما آهنگ های سیاسی گوش میکنیم . کار های استاد  شجریان و استاد ساسی مانکن و ابی و حبیب . ما داریم توی خفقان میمیریم . یکی یه داد برسد . آقا شمام تفنگتو زمین بذار دیگه بابا ! بیا برات خوراک گرفتم با سس فرانسوی !