کمی پنجره را باز کنید که نفسم گرفته از این وضع ، نه ببندش بابا هوا مسمومه ! در این فضای خفقان زده ی دور از آزادی توی تریا ی دانشکده چیز برگر میخورم . دوستان اصلاح طلب بیرون تریا پاتوق خاصی دارند . میگویند و قهقهه میزنند و سیگار می کشند . تعجب میکنم از این خفقان ! توی سایتها و وبلاگ ها داد فیلترینگ هواست . آقا چه وضعشه . ما میخوایم به اطلاعات دسترسی داشته باشیم . سرعت اینترنت 16 کیلوبایت در ثانیه کمه . ما برای دسترسی به اطلاعات روز دنیا باید حتما فیلم های علمی آواتار و ترانسفورمرز را ببینیم و عقب ماندیم آقا . 200 سال عقبیم . ایضا ما باید لاست و 24 ببینیم که از دنیا عقب نباشیم . ما فهیمیم . ما روشنفکریم . فیلم های معناگرایی چون دختر میلیونر و اخراجی ها و پوپک و زندگی شیرین در ایران خیلی فروش داره . فیلمی اگه باشه در مورد زن دوم و ازدواج و عشق عمرا از دست بدیم .ببینید فهم ملت رو . بلوتوث های جدید که دیگه هیچی .ما آهنگ های سیاسی گوش میکنیم . کار های استاد  شجریان و استاد ساسی مانکن و ابی و حبیب . ما داریم توی خفقان میمیریم . یکی یه داد برسد . آقا شمام تفنگتو زمین بذار دیگه بابا ! بیا برات خوراک گرفتم با سس فرانسوی !