فیلم پایان نامه
تلاش گسترده برای القای اینکه این فیلم فروش نکرده است .اولا اگر فروش کردن شرط است پس با فروش 3 میلیاردی ملک سلیمان 1 و فروش 6 میلیاردی اخراجیها 3 که از هیچ کار برای کم کردن فروشش فروگذار نکردند از جمله انتشار نسخه پرده ای آن در سایتهایشان نتیجه میگیریم که اپوزوسیون چه قدر مفلوک شده.
وانگهی با فروش 66 میلیونی فیلم گل و بلبلی مثل فوتبالی ها طی 14 روز اکران به نظرم فروش 23 میلیونی این فیلم در 7 روز ( این کمترین آمار فروش گزارش شده است و فقط تهران ) قابل قبول است . ضمن اینکه دوستان اپوزوسیون تهرانی کلان شهر که خیال میکنند کل مملکت با آنهاست و میخواستند یک شهره انقلاب مخملی کنند باید بدانند در شهرستانی مثل سنندج و زابل و سمنان و ... آن خبرها نیست . طرفه آنکه در تهران هم خبر خاصی نبوده و با یار کشی و حرکات گله ای هم نتوانستند فروش جدایی را از اخراجیها در همان تهران بالاتر ببرند . امام حقیقت گمشده پشت این بازی ها این است که مردم زندگی عادیشان را میکنند . نه جدایی را برای حمایت از اپوزوسیون میبینند نه اخراجیها را برای حمایت از نظام . جوانی با دوستش بعد از دانشگاه قرار میگذارند سینما. بعد هم حسب مورد یک فیلم را انتخاب میکند چه بسا سینمایی بروند که یک سالن دارد و حق انتخابی نیست . جوان دیگری با نامزدش در دوران اوج شور احساسی و جو برای وقت گذرانی میروند سینما . یحتمل اگر دخترک از عقده ای های ضد مرد باشد و شکاک ممکن است بگوید برویم جدایی . بعد از فیلم هم روکند به پسرک که شما مردها سر و ته یک کرباسید از سر خنده البته می گوید . یا نه گل و بلبل است فضا و همه چیز آرام پس میرود فوتبالی ها یا اخراجیها یا هر چیها .توییت کردن و لایک کردن و داغ کردن بس است . فکر . حلقه مفقوده فکر بی پیش داوریست.
فعلا در مشهد اکران ندارد پایان نامه ولی اگر جایی شروع شد نگاهش میکنم.



