عملکرد شلخته سیستم فیلترینگ
این رویه واقعا شلخته است . فیلترینگ که به حق فیل ترینگ باید نامیده شود ( به قول رضا امیرخانی ing فرم !) باعث شده گوگل ایمیجز به هم ریخته شود و در هر صفحه 2-4 عکس نمایش یابد . نه به خاطر مشکل داشتن عکس ها بلکه تقریبا به صورت رندوم . این جانب از طرفداران فیلتر شدن سایتهایی مثل فیس بوک هستم . تو با خودت بگو فکرش بسته است . مهم نیست .
داشتم می گفتم . ضعف عملکرد این سیستم ناشی از 3 چیز میتواند باشد . یکی از سر وا کنی . یعنی به جای حذف قسمتهای مشکلدار یک سایت همه آن را یا یکی از ساب دومین هایش را یکجا ببندیم . آن هم نه سایتی غیر مهم بل مهم در یک شاخه تخصصی .شاید هم مشکل در بی تخصصی است . الان itunes.apple.com باز است ولی ولی صفحه اختصاصی هیچ نرم افزار و بازی در این سایت باز نیست . نمونه . پر واضح است که برای دارندگان محصولات دستی اپل مثل آیفون و آیپاد تاچ و آیپد این صفحات نیاز هست تا حجم و سازگاری نرم افزاری و اسکرین شات های هر نرم افزار و بازی را ببینند . این نیاز برای همچو منی که مدیر بخش آیفون سایت تک موب هستم به طریق اولی اهمیت دارد .
از طرف دیگر قضیه واقعا مبارزه با چند تا فیلترشکن تابلو مثل U ) Ultra Surf ) که غالب استفاده کنندگان فیلتر شکن از آن استفاده میکنند چه کاری دارد ؟ ( از همین دستند puff و ... )
حالا ما به جای مقابله با U آمده ایم 4Shared را بسته ایم تا کسی آن را دانلود نکند !!!! تو بستی آنها هم دانلود نکردند . یا عضویت در خبرنامه سایتهای فرستنده سایت پروکسی کاری دارد ؟ که سر صبح که آدرس ها برایت آمد همه را فیلتر کنی. حالا کمی طول میکشد که dns ها آپدیت شوند ولی نه اینکه تا یک هفته کار کنند.
مشکل دیگر استفاده از سیستم هوشمند است . این سیستم مثل آنتی ویروس آویراست ( آن طوری که ما فهمیده ایم ) به همه چیز گیر میدهد .
به هر حال داشتن رویه مشخص در بستن سایتهای مهم مثل سرور های آپلود . یا سایتهای دانلود نرم افزار جاوا !!! که از قضا همه بسته اند مثل gallery.mobile9 و یا getjar
البته پیشرفت هایی هم داشتیم . مثلا قبلا که یک سایت بسته بود بالای تب مورد نظر عبارت L4 مثلا میامد . حالا شده LCT2-2 !
ایمیلشان را هم که انگار اصلا چک نمیکنند. Filter@dci.ir